Måndag v.28

Shit vad tiden går. Känns knappt som att jag har sommarlov och nu är det bara några veckor kvar. Dessutom jobbar jag 3 veckor i slutet så jag har inte mycket riktigt lov kvar nu. Ska försöka ta vara på det jag har, men inte heller så lätt att hitta på massor av saker när man inte mår tiptop.

Idag känns det mycket bättre men några planer med kompisar finns inte. Utan jag tänkte utsätta mig för lite värme i solen. Ska lägga mig på terassen och sola. 
Där tänkte jag ligga tills det är dags att dra ut till stallet. KANSKE vågar jag ta mig ett dopp i havet innan? Det är trots allt bara 100 meter ner till Köpingsviks sjukligt fina strand. Vill ju inte bli sjuk igen, men kanske? 

Almasfoton.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Johannesson

Hej! Jag är också i Öland denna veckan och jag har stuga i köpingsvik! Ca 200 meter till stranden.
Hoppas vi ses :)
Mvh Linnea J

Svar: Vad roligt, bor ni på campingen? :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-08 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0