Matskurs dag 1

Sådär, äntligen landat framför datorn. Kvällens träning gick helt klart över förväntan. Chuck var fin, och jag kan säga det och faktiskt mena det, trots att han gick på hacket. Traven gick bäst, han slappnade av och hängde sig inte allt för mycket i handen. Galoppen var lite värre, vi fick kämpa ett tag där men det blir aldrig riktigt bra. När han väl slappnar av så hänger inte bakbenen med frambenen och det blir fyrtaktigt, men nästan hellre det än att han springer runt i 180.

Mycket jobb på att få dom lösgjorda, lite travbommar och sådär. Mitt fokus var hela tiden att få honom följa mig och slappna av. Jag ska inte klaga, det gick bra emellanåt. Snygga var vi i alla fall, jag som aldrig matchar annars ;)
 

Kommentarer
Postat av: Erica


Glad jag blir som gjorde dig glad =) Ja jag är en ärlig bloggerska och vill vara ärlig mot mina bloggvänner. Jag hatar själv när man skriver ett fint inlägg och man får kommentarerna, "Hej, gå in och kika på min sida och tyck till om mina inlägg" "Hej, kom in och tävla på min blogg" etc....

Varför inte använda sina hjärtan och göra varandra glad och uttrycka känslor och vara ärliga istället för att försöka fånga uppmärksamhet och sedan kasta skit på bloggar, svartsjuka.

Visst skulle jag vilja ha fler läsare och mer kommentarer som vi alla, men jag får inte ut något utav det att sitta på bloggar och skriva, "Hej, gå in och kolla på mitt senaste inlägg m.m."

Jag önskar fler kunde uppskatta varandra för det vi ger våra läsare på bloggarna.

Du har en grymt fin blogg, verkligen och jag önskar dig ALL LYCKA OCH FRAMGÅNG =)

Kram

2013-07-29 @ 22:22:53
URL: http://icusen.blogg.se
Postat av: Andrietta

Ser jättefint ut! :)

2013-07-30 @ 09:21:36
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0