Mörk tävlingsskjorta?

Jag har kommit på att jag väldigt gärna skulle vilja ha en mörk tävlingstopp. Inte en kortärmad för det har jag redan hundra stycken utan jag vill ha en långärmad så att jag kan tävla i den utan kavaj över. Och idag nu när jag verkligen skulle behöva en så har jag ingen. Helst skulle jag vilja ha något liknande min rutiga kingsland skjorta fasst med typ, svart, marin eller brunt. 

Men en helt vanlig svart eller annan märk färgad topp med vit krage kan också funka. Skulle någon där te veta vart man kan köpa något liknande får ni mer än gärna slänga iväg en kommentar.


Jag har ju denna som är på bilden här men den är typ i strl L och jättestor, dessutom är den bara mörk på armarna, resten är ljust.. 

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag har en mörkblå med vit krage från Hööks, dock är den kanske inte världens snyggaste, haha.. Men den är ändå helt okej i snygghet och den är suuuperskön och har bra kvalité! Hoppas du hittar vad du vill ha, älskar din blogg! Kram <3

2013-07-20 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0