Onsdag

Idag åker jag och familjen hem till Kalmar. Min bror har kommit in på Chalmers(?) i Göteborg och ska dit och kolla lägenheter imorgon. Såklart är jag inte välkommen, men det gör inget. Orkar inte gå runt i olika lägenheter hela dagen.

Men som sagt, vi åker hem idag och på vägen tar jag och mamma en sväng förbi stallet. C ska skrittas idag då han gått hårt två dagar i sträck. Han kommer få lite mer varierad träning nu när jag rider på hacket. Är inte riktigt rå roligt att traggla dressyr på det varje dag i 3 månader. Så nu blir det mer uteritter och annat roligt. Tyvärr kommer jag få ta smällen att hans muskler kommer försvinna. Han har redan tappat sedan AW och det är tråkigt, men vad ska jag göra åt saken.. Jag gör så gott jag kan helt enkelt.

Försöker just nu förbrilt få tag i min kontaktperson till mitt sommarjobb då det hänt lite knas med mina veckor och jag behöver svar på det snarast. Bra att kontaktpersonen svarar, klart inte. Försökt ringa i några dagar nu, snart ger jag upp.

Förövrigt kan jag lova er träningsfilmerna snart. Kommer ju hem till min vanliga dator idag så jag ska försöka hinna fixa det. Är inte hemma ikväll, men hinner nog fixa det på tidsinställt. Wii. Sist vill jag även säga att jag troligtvis kommer skriva ut en hel del om min och C's historia ikväll. Något jag aldrig nämnt innan, som jag aldrig pratat om med någon. Ikväll släpps det här. carolinebagfeldt.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0