Pannkakisar

Hej hej, eftersom Carro inte bloggar så mycket så tänkte jag att jag kunde skriva lite vad vi gör och ska göra nu. Just nu steker Carro pannkakor som blir helt missbildade eftersom vi inte hade någon mjölk. Men pannkakorna smakar gott och Carro gör det riktigt vackert. 
 
Sen ska vi ut och skritta/promenera min hästar och fixa stallet för att sedan dra vidare till Kajsa och fixa hennes hästar. Om ni ville veta varför mina hästar skrittas så är det för min stora har brutit griffelbenet och opererades för 4 veckor sedan snart Och Anima tar det lite halvt lugnt efter en hård tränings vecka på AW. 
 
 
Min stora knasis 
 
Puss och hej Bianca ( Carros lilla anka ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0