Påväg till stallet

Vaken tidigt. Ska få skjuts av mamma till stallet innan de åker till Göteborg. Sedan tar jag bussen hem runt halv 12. Bussarna går så jäkla lustigt nu på sommaren och detta var helt enkelt bästa alternativet. Då kan jag dessutom glädja mig med att jag har nästan hela dagen kvar när jag kommer hem. Då hinner jag skicka iväg mina underskrivna kontrakt dessutom!

Chuck ska ridas i paddocken, travbommar ska fram och jag ska traggla lite med att få ner nosen på honom. Idag tror jag fokusen ligger på traven, sedan blir det galopp-pass imorgon. Sedan tävling lördag och söndag. Tagga!
Brukar alltid gå bra när jag tävlar på udden, så det måste ju gå bra denna gången också? Hahha, skämt åsido. Tar allt som det kommer, första tävlingen på hacket, andra gången jag hoppar honom på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0