Roligt från träningarna

Lite roliga kommentarer och komplimanger jag fått från träningarna. Alltid jätteroligt att höra, och kan ju alltid skryta lite om det också. Nej men, ville bara säga hur glad jag blir av att höra detta.

Som Tobbe sa: "Det ser ut som den kan hoppa hur högt som helst"
"Dom frambenen kan man få bra betalt för"
"Men juste, var det inte du som var på bild från AW?" 

Sedan har jag fått sjukt mycket komplimanger av andra personer. Mamma fick en av en mamma om hur högt och fint han hoppade. Jag fick höra flera gånger av en mamma om hur häftig hon tyckte att han var, hur bra han hoppade osv. Dock tyckte hon att han såg svår ut.. haha. En dag hoppas jag han ser jättelätt ut, mitt mål, helt klart. Fick höra av ännu en till person att hon var helt såld på honom och hans teknik och önskade mig lycka till. Fick även höra av många att han hoppade jättebra och väl på hackamore. 

Har säkert glömt något nu, men alltså. Ingen av träningarna gick speciellt bra och ändå fick jag höra allt detta. Tänk då när han går bra, oj oj oj. Jag vill verkligen inte på något sätt verka "kaxig" men herregud vad glad jag blir av att höra detta! Tusen tack till er! ♥
 
Tobbe kände igen C från denna bilden, lite roligt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0