Steker

La mig i solen imorse i hopp om att få lite färg. Fick faktiskt en linje av bikinin, weehoo. Men efter typ 2 timmar syntes den inte längre? Min kropp vill verkligen inte bli brun. Var sedan inne med mamma på stan, hittade ingenting. Det som föll mig i smaken fanns antingen inte i min storlek eller satt det hellustigt på. Så vi åkte hem lika tomhänta som vi kom dit.

Nu ligger jag en stund i solen igen, ska snart gå in och packa ihop lite kläder som ska med till Öland. Hoppas på bra väder de kommande dagarna, ska steka som bara den. SKA BLI BRUN! Någon som har tips på en bra olja att använda? Helst inte allt för dyr ;)

Om en timme ungefär åker vi över till C. Ses ikväll?
 

Kommentarer
Postat av: jennie

jag blir inte heller brun, men sedan köpte jag Tanning Oil från Hawaiian Tropic, FUNKAR UTMÄRKT! :D Kostar runt 75 kr :D

Svar: tack för tipset! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-08 @ 10:38:00
Postat av: Saga

Hawaiian Tropic's olja är jättebra, jag är vanligtvis blek som ett papper men i år har jag lite färg :D Glöm inte solkräm under (och annars också) så att du inte blir röd eller får cancer ;) Oljan är dock väldigt kletig så man vill bara ha den när man solar, inte under kläder typ.

Svar: TAACK för tipset! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-08 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0