Udden - superhelgen

Uppe med tuppen, börjar bli en vana nu. Imorgon och på söndag ska jag också upp tidigt då jag ska tävla. Efter det jobbar jag i tre veckor och börjar halv 8 varje dag så även då blir det tidiga mornar.
Idag ska jag dock inte tävla något utan jag åker ut till Udden för att kolla på andra, träffa människor och fota Anna. Ska bli roligt att träffa alla som kommer långt ifrån, men även gamla klubbmedlemmar.
Så det är vad halva min dag försvinner. Andra halvan kommer spenderas i stallet. C ska ridas och sedan ska jag tvätta bort hans allra värsta fläckar. MÅSTE planera outfits med ju..

Ah, uppdateringen kommer allt eftersom jag har tid.
Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, den vita ponnyn ser exakt ut som Sheik ju ;)
Och lycka till på tävlingen :)
Kram

Svar: Det är Winnetoo (stavning).. haha :DRider du fortfarande sheik?
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-19 @ 11:56:29
Postat av: Ida

Vad roligt att du ska till Udden och tävla, jag ska också dit! :D Lycka till!

2013-07-19 @ 12:09:44
URL: http://Gartunarider.blogg.se
Postat av: Linnéa

Sv: haha, såg precis ut som Sheik där :D
Nej tyvärr, jag lämnade tillbaka honom pga många anledningar, en av de är att det blev för mycket för mig och jag gick nästan in i väggen så har nu slutat rida...

Svar: Jaha, gud vad tråkigt! Men det var säkert bäst så! Kram på dig! <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-21 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0