Vill träna, vill hoppa

Jag har aldrig varit så taggad som jag är nu på att få rida och träna. Det gick väldigt bra för mig och C nere i Skyrup och jag har massor av roliga övningar i huvudet som jag vill sätta igång med. Nu när jag inte kan rida och C knappt är ridbar så blir det bara värre, vill träna NUUUUU.
Dessutom var det typ hundra år sedan jag tränade för Mats och det gör saken ännu värre, sista träningen för honom skulle varit när jag var på AW så den missade jag. Nu är det uppehåll till hösten och mellan det är det hoppkurs. Men den är inte fören om ca 3 veckor. 

Får trösta mig med att jag ska träna för Tobias Grönberg v. 29, ska bli himla roligt då jag hört mycket bra om honom. Men det är ändå det där att träna för sin vanliga tränare, ni vet. Jag har i alla fall abstinens, MÅSTE TRÄNA!! Hehehehe.

Är ni som jag eller? När ni inte kan träna eller rida ordentligt får ni panik inombords?


Senaste träningen för Mats som förövrigt gick ganska dåligt pga såret i munnen.

Kommentarer
Postat av: Felizia

Tränar för Tobbe, han är GRYM! Han har varit med mycket också, dels själv och som ponnypappa(numera storhäst) så han vet hur det ser ut på tävling och jag har aldrig kommit på en tävling under de tre (om inte mer) åren jag tränat för tobbe och stött på nån linje eller så som jag aldrig hoppat. Man är väl förberedd när man åker på tävling, allting är välplanerat och strukturerat och han älskar det han håller på med, vilket typ smittar av sig. Mycket roligare att träna för en tränare som är engagerad!

2013-07-07 @ 22:27:21
Postat av: Johanna

Japp, jag är precis som du! Får panik, och blir riktigt frustrerad!

2013-07-08 @ 08:51:17
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0