Visste ni att.. (AW relaterade saker)

..när vi i början av veckan gick in på ponnysanning och såg detta inlägget så utbrast vi typ: "Men det är ju Chuckis". Hahaha.

..vi var nog de mest jobbiga deltagarna på hela lägret, käftade emot hela tiden.. ehehe.

..Stefan kände igen mig och C på pricken, kunde säga saker om C som jag knappt själv kom ihåg sedan förra året. Nästan lite creepy.

..jag och Kajsa var nog de lataste av alla. Vi orkade inte ens följa med och bada med hästarna för att det var kallt. Så vi stannade hemma och sov istället.

..hästen Bianca red hette från början typ Top Ten, sedan hade AW döpt om den till något med mashmallow. Johanna kom på namnet Anders och det var vad han sedan fick heta.

 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Jag kände också lite så om inlägget på Ponnysanning! ;D

2013-07-03 @ 08:08:09
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0