3 dagar kvar

Inte långt kvar tills vi åker nu, jag har inte tid att göra annat än att packa, packa och packa. Ni fattar nog inte hur mycket man behöver ha med sig. Dessutom är jag en sån som alltid måste ha extra av allt typ. 3 ridbyxor. Om ett par blir blöta så har jag ett par extra så två behövs, men ett tedje par? Kommer antagligen inte använda dom men jag måste ändå ha med dom. 7 pikeér, en till varje dag. Strumpr till varje dag, tröjor och en jäkla massa kläder helt enkelt. Sedan ska det med hästsaker också. Två av i princip ALLT ska med. Om något skulle gå sönder.. Lär ju använda typ hälften av allt, men man måste alltid tänka om. Jaja.

Hoppas allt är packat för mig snart så är det bara sakerna i stallet kvar sen. Tänkte ta in mitt sadelskåp idag och börja packa, lär få packa om några gånger så att allt får plats osv. En vecka ska jag vara borta och halva hemmet följer med. Jag har dessutom fått frågor om att filma allt som ska med så förvänta er en chock. Haha.

Återkommer när allt är nertryckt i väskan.

Bjuder på två egobilder för att det aldrig händer annars. ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hur många schabrak har du med dig? ;)

Svar: 7 st :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-20 @ 17:45:39
URL: http://Ziros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0