Chuck 12 juni

Idag gick det OK. Det går uppåt igen, vilket känns riktigt skönt. Han är långt ifrån dit jag verkligen vill ha honom men idag var det skapligt. La fokus på galoppen även idag då jag kände att traven inte riktigt funkade. Efter ett tag släppte han och när jag sedan saktade av till trav funkade det hyfst där också. Snart är vi tillbaka igen hoppas jag, tummen upp för det!

Nu är jag lite stressad, ska fixa mig och packa innan jag drar till Hanna över natten. Jag lägger sista delen av svaren på tidsinställt som kommer upp ikväll, annars är jag ledsen, blir inte mer uppdatering idag.

Kanske lägger jag upp något på twitter eller instagram så kolla där! carroklein@twitter och carrobagfeldt@instagram!

 foto: almasfoton.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linnea Hildorsson

Skönt att höra! :D
Kan du inte förklara lite mer detaljerat om vad som inte funkar eller så? :)

Svar: Man kan väl säga så att han släpper bettet och de gånger jag får stöd så släpper han bakbenen, böjer på halsen och sänker ryggen. Det funkar lixom inte, jag försker få ihop honom, få med alla bitar - men det går bara inte..
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-12 @ 19:11:38
Postat av: Isabelle

Vad skönt att det går bättre i alla fall? Ni förtjänar lite framgång nu :)

2013-06-12 @ 20:45:20
URL: http://isabelleforsberg.wordpress.com
Postat av: Andrietta

Så bra att det gå lite bättre i alla fall, det förtjänar ni nu!
Åh, alltså klockren bild för att beskriva min ponny idag också ;)

2013-06-13 @ 08:56:07
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0