Dagens ridpass osv.

Dagens pass på Chuck gick som ni kan förstå rätt åt skogen. Jag hade sänkt mina krav enormt och så länge han "såg" fin ut skulle jag inte klaga. Fine de första 30 minuterna men sedan skulle han börja trixa och bli rädd för ALLT. Och då kände jag bara ett stort nej. Nu har jag kämpat i 3 dagar, ridit långa pass för att få igenom honom. Det hade inte gått bättre om jag fortsatte traggla även idag. Mitt humör sjönk helt enkelt.
Efter det fick han sig ett bad, dock inga knoppar. Orkade vekrligen inte, så ja tyvärr får han gå utan knoppar imorgon.

Nu har jag stått och stekt pannkakor halva kvällen som jag ska ha med mig imorgon, duschat och fixat. Det sista jag ska göra innan jag går och lägger mig är ett outfitinlägg som kommer upp snart. See you guys.
Foto: ALMASFOTON.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0