Filmen från idag

Här kommer filmen. Det är en väldigt fyrkatnig paddock och mycket hinder p varandra så det är svårt att filma bra men jag hoppas ni ser det mesta. Det är synd att man inte kan se i LAn hur jäkligt fint han hoppade, dock kan man se i LBn hur trött jag var.. haha? 
BTW! Kolla hur VÄL han hoppar i LAn efter rivningen, så jäkla fin!



Eftersom det var stilbedömning i LBn kan jag även säga vilka kommentarer jag fick. Han tyckte att jag hade en bra plan med min ridning, inte stressa fram honom. Stabilt överliv, bra position(sitsen) och balans mellan hinder, ej lätt-riden,  min hand blev en aning stark, något ryckigt tempo och ganska bra vägval.
Jag tycker inte att det är superroligt att tävla i stil, men jag tycker det är roligt att få veta vad som tycks. Jag är ändå rätt nöjd med de kommentarerna jag fick. Det enda negativa var min hand och tempot. Och det är något jag är väl medveten om, så det kändes bra!

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Fina rundor! :D

2013-06-08 @ 22:43:57
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Anonym

Vad heter låten? :)

Svar: this is what it feels like - Armin van Buuren :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-09 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0