Godmorgon folket

Tävling på schemat vilket ni nog förstått. Eftersom de la ihop lördagen och söndagens klasser till idag så är det 6 klasser. Dock inte så många startande så det tar nog inte överdrivet lång tid i alla fall. Jag fick sovmorgon så har precis vaknat. Nu ska jag fixa iordning det som bör fixas här hemma innan vi åker till stallet. 

Idag är en bra dag känner jag på mig, enligt startlistan är det bara jag som är d-ponny i LB+5. Så ja funderarom dom kommer slå ihop mig med c-ponnyerna. Dock är det bara en b-ponny också så i så fall kanske dom slår ihop både b,c och d? Jag har ingen bra koll på hur dom brukar göra i dessa fallen, på startlistan står jag själv.. Vi får se helt enkelt.

Andra funderingen är också så att alla klasser hoppas i orndingen kategori b, avd a och sen b. Efteråt är det kategori c, avd a och sen b. Och sist hoppar kategori d, avd a och sen b. Men i LAn, sista klassen så är allting omvänt? Alltså börjar kat. D avd b. Och ifall det är så så är det ingen start emellan mina starter. Jag hoppas nästan lite på att det faktiskt är så slippa vänta en massa osv. Jag har ju troligtvis tid vid ombyggnaden osv. 
Hade dom använt Equipe så hade livet varit mycket enklare.. haha.

Någon annan som förstår bättre än mig? Ni kan hitta startlistan HÄR.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till!

2013-06-01 @ 15:44:17
URL: http://Gartunarider.blogg.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Lycka till! :)

2013-06-01 @ 16:25:30
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0