Hoppningen idag

Dagarna rullar förbi hur snabbt som helst och snart har halva veckan redan gått.. Jag vill verkligen verkligen inte åka hem. I alla fall, Chuck har gått fint alla passen än så länge och hoppningen idag gick också superbra. Vi hoppade en liten bana med lite saker att tänka på och han var helt amazing på första rundan. Vi hade 4 vattenmattor, två små runda, en stooor rund och en stor vanlig. Han tvekade inte på en enda och jag varken morrade eller la till spöt. Hur bäst?

Sedan skulle vi hoppa igen och då hade han såklart taggat upp lite, så kom helt stört fel på ett hinder och jag trodde han skulle stanna, men han hoppade!!! Så jag slog till mig själv på någonting så har värsta fula blåmärket på hakan. Efter det blev han stissig och jag höll lite väl mycket. 
Hoppade om en linje på slutet som satt perfekt. Så det var BRA-SÅDÄR-BRA. (alltså ridpassets gång ;))
 
Bjuder extremt mycket på bilden.. hahaha. Vet inte riktigt vilka som fotat, var sååå många.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vad duktigt! :D Haha det var Chucks sätt att bevisa att han minsann tänker hoppa iaf :D

2013-06-25 @ 23:44:20
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Andrietta

Fint han hoppar! :D

2013-06-27 @ 14:35:39
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0