Hunnit med mycket

  • Chuckis har ridit i skogen, han var halvt vild och jag trodde jag skulle dö hundra gånger, men jag överlevda. Svettiga som satan skrittade vi hem bland myggen. Härligt kondispass.

  • Mamma har smörjt av mina sadelgjordar och jag har börjat packa in i sadelskåpet. Det är i princip redan fullt och jag har inte ens lagt in hälften. Hur ska detta sluta? Funderar på att lägga schabraken någon annan stans, de tar enorm plats.

  • Har även övningskört en liten stund nu på kvällen. Bästa sättet att åka och köpa godis på.. haha. Har köpt ett kilo godis och jag ska inte äta en enda bit innan AW, hur ska detta gå?

  • Nu ska jag kolla över min packlista och se om jag vet vart allt finns som ska med. Ska även be pappa betala in en faktura åt mig, kan ju inte göra det själv ännu.. Wei. 

  • SEN SÄNGEN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0