Idag är en bättre dag

Efter lite ups and downs så taggar jag om för denna dagen. Jag och mamma ska in till stan nu på förmiddagen för att köpa lite kläder till mig. Dessutom om vi är ute på hansa city så ska jag kolla om jag kan köpa mig ett eget pelhambett. Har ridit med Sannas ett tag nu, men till AW vill jag ha ett eget i rätt storlek.
Förövrigt är det lite vardagskläder som behöver handlas in, några saker till aw och sådär. Hittade en megabra butik igår som hade just den sport BHn som jag använder. Den har inte funnits att få tag på någon stans och jag kan inte ha någon annan så när jag såg denna klickade jag hem två. Fanns dock bara i rosa, men whatever?

Efter stan ska jag och mamma upp till stallet. Blir en lång dag där idag. Jag ska rida, vet dock inte hur än. Vill ändå ha någon bra känsla inför imorgon, får se hur det går med det. Jag ska puts av sadel + träns och hästen ska badas och knoppas. Om det finns tid ska jag även försöka packa lite. Imorgon är det tävling igen! Weho!

Vet tyvärr inte om det är Sara eller Johanna som tagit bilder.. Någon utav dom!

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Det ska ju vara rosa! ;)

2013-06-07 @ 12:16:29
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Maaaalin

Rosa is the shit ;) lycka till på tävlingen å hoppas du får en bra känsla under ritten :D

2013-06-07 @ 12:39:05
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Li

Lycka till! :)

2013-06-07 @ 17:04:10
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0