Ingen bra start

Godmorgon. 
Satte klockan på 05.45 för att vi ska vara i stallet kl 7. Jag är dock en människa som måste få sova för annars mår jag mindre bra. Antagligen har jag fått alldeles för lite sömn inatt, kan inte sitta eller stå, utan måste ligga för att inte känna mig spyfärdig. Äta kan jag glömma, får klökningar så fort jag ser mat.
Usch, det är verkligen hemskt, känns som jag har någon influensa.

Jag hoppas för mitt liv att det blir bättre och att jag får i mig någonting annars kommer jag inte kunna rida eller fixa Chuck. ÅÅH -  varför kan jag inte bara må prima? Ska försöka tvinga i mig lite mat på något sätt, vill ju inte skippa en tävling bara för att jag mår lite illa?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch, hoppas att du mår bättre snart :( Och lycka till förresten!

2013-06-08 @ 10:02:50
URL: http://sarahgotz.blogg.se
Postat av: Malin

Det blir nog bättre under dagen ska du se! Vi får hoppas på det iaf :) Lyckkaa tiiiiill, ni är bäst oavsett hur det går!

2013-06-08 @ 11:53:07
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0