Just takin a nap

Kom hem från skolan tidigare än förväntat, vi hade vandring idag med alla ettor på skolan. Hade huvudvärk när jag kom hem så tog mig en liten powernap. Sov i 3 timmar.. haha, men det var det värt. Nu ska mamma fixa lite mat innan vi åker över till stallet. Vi har dessutom kvällsfodringen så vi lär bli där tills ikväll, väl hemma kommer jag typ somna pladask.

Chuckis går ett pass i paddocken, jag har inga förväntningar alls, men jag hoppas på bättre än förra veckan. Nu ska jag i alla fall dra mig neråt. Håll utkik för ännu en del av svaren! Ses senare.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Sv: Du är en av få (3 kanske...?) som jag kommer sakna!<3

2013-06-11 @ 18:24:46
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0