Klar för idag

Jag har varit i skolan, haft två jättekorta lektioner på ca 30 min/var med en håltimme på ca 4 timmar emellan. Seg dag - utan tvekan. Väl hemma somnade jag i soffan och sov i 2 timmar innan mamma kom hem och vi åkte över till stallet. Fixade boxen och maten, tog in Chuck och smörjde in hans hovar och matade honom me morötter.
Sedan bar det hem igen, käka middag och efter det tog jag mig till gymmet.
Smälte maten i någon timme innan såklart och sedan körde jag stenhårt i 45 minuter. Snacka om att jag kommer ha träningsverk imorgon, hade galen mjölksyra och kände mig svimfärdig när jag svlutade. DUKTIGT CARRO!

Det är min dag kort och gott. Imorgon har jag endast en lektion som börjar vid kl 1. Innan det tänkte jag hinna med en timme på gymmet och sedan några timmar på stan. Chuck ska trimmas efter skolan. 
Sommarlovet närmar sig med stormsteg! Happy girl here.

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Jag slutade igår ;)
Duktig du är med träningen!

2013-06-06 @ 10:14:49
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0