Måndag

För mycket bloggning på en helg, ska försöka att sprida ut detnästa gång. Men idag är det måndag och jag har inga stora ideér till bloggen eller överhuvudtaget så vi får se vad dagen har att ge.

Jag känner inget större bekymmer över att det är måndag idag, jag har sovmorgon och detta är en dag närmare sommarlovet. Känns helt okej ändå. Jag ska börja dagen med en redovisning i Engelska sedan någon vanligt lektion innan jag ska ha sista provet i ettan. Franska muntligt. Efter det är jag helt provfri, om jag klarade psykologin vill säga.

Ikväll ska Chuckis få vila, även om han inte bryr sig så mycket så är det bra för hans kropp med en dag ledigt. Jag tänkte bara åka dit och fixa mat+box innan jag MÅSTE till gymmet. Har haft ett litet uppehåll ett tag, men nu ska jag igång igen. Tiden kommer tillbaka och då finns det inga undanflykter. 
Min dag alltså. Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0