Midsommarfirande

Jag kan inte påstå att det blir den roligaste midsommaren, men det blev lite struligt och planer krossades. Tanken var först att jag och några kompisar skulle till böda, vilket sedan flöt ut i sanden då jag och mamma funderade på att åka till AW imorgon. När jag sedan bestämt att vi skulle åka på söndag så var det ingen som var på att åka till Böda längre och alla skulle fira med sina familjer. 

Då kändes det hopplöst att försöka hitta något nytt så jag gjorde som dom. Så ikväll är jag med min familj och en liten del av släkten och andra kompisar. Går nog hem ganska tidigt för att sova, ska upp ganska tidigt imorgon och ja. Har ändå som sagt inget roligt på G ikväll.

Hoppas ni andra har det minst lika mysigt som jag i alla fall. Vi ses imorgon igen.
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh vad du är söt! Du lägger så sällan upp bilder på dig själv (förutom till häst då haha) så har liksom inte märkt det förrän nu :)

2013-06-22 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0