OMG OMG OMG

Dagen är kommen!!! JA, jag känner mig som ett barn på julafton, och mer än så. Det hr kommer bli den bästa veckan på hela året, som någonsin inträffat i mitt liv. Idag åker vi, ner till skåne och AW. Finner inga ord, jag är så jäkla lycklig just nu. Bort från Kalmar i en vecka, träffa nya människor, träffa gamla AW-buddiesar, träna på den stört stora anläggningen, äta flingor med oboy osv osv. Gråter nästan av lycka, fattar ni??

I alla fall, gick upp vid halv 7 i morse, packade ner det som jag tagit upp när vi varit här på öland. Fixat mig så jag ser någorlunda OK ut. Nu ska vi sätta oss i bilen och tuta mot stallet, fodra hästarna och släppa ut dom. Så fort vi är klara lastar vi ponnyn och åker mot SKYRUP. Jag åker snart mot en underbar vecka.

Jag ska sluta bladdra, detta är nämligen tidsinställt och jag kan inte sova. Är så förväntansfull, haha. 
Måste dock sova så det blir söndag snabbare. Stänga av datorn är svårt. 
Nej nu ska jag sova, försöka....
 Min känsla nuuuu

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får ha det så kul Caroline :D <3

2013-06-23 @ 08:44:21
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Sarah

Ha så kul, jag är inte lite avundsjuk här nej! ;)
Förresten, får man lov att komma dit och titta? Är det några speciella dagar eller tider i så fall? :) Det ha nämligen varit sååå kul!

Svar: Jag vet inte, men det bör man väll få? ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-23 @ 11:09:46
URL: http://sarahgotz.blogg.se
Postat av: Andrietta

Roligt! :D

2013-06-23 @ 11:58:02
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0