Sista innan AW

Tjat om AW igen, sa ju att ni inte skulle få tyst på mig.. Jag och mamma har köpt mat så att det räcker till lägret, hans var nästan slut. Har även köpt en flaska flugspray då det gamla också var slut och så köpte jag mig ett par jättefula foppatofflor. Förra lägret var jag tvungen att ta på mig converse så fort jag skulle gå ut medan alla andra hade foppatofflor. Jag köpte mig ett par orangea, haha. Fanns endast ett par kvar i min storlek i just oranget, men 40 kr dör jag inte av. Bra att ha i alla fall.
Nu har jag allt jag behöver, hittade en grimma i garaget som jag glömt att jag ägde så behöver inte köpa någon!

6 DAGAR KVAR!!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Du kommer få det så jävla bra :D

2013-06-17 @ 21:17:25
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Maja - wildpieces

sv: Det är ju just det, att man inte kan se hur det känns och att det inte känns som det ser ut. Jag har också fått höra det där att man inte ska lyssna på vad andra tycker, men det är ju faktiskt ganska svårt att inte göra det, man blir ju så lätt påverkad. Jag tycker verkligen att man ser hur mycket du kämpar och att du gör allt rätt, så även fast det kanske ser "dåligt" ut så tycker jag att du ska strunta i vad andra säger för du gör ditt jobb precis som du ska! Kämpa på, vad alla andra än säger, så är ni otroligt duktiga. Kram!

2013-06-17 @ 22:34:12
URL: http://wildpieces.blogg.se
Postat av: Matilda

Ååååh vad avundsjuk jag bliiir!!

2013-06-18 @ 00:17:55
URL: http://manestadryttare.horseworld.se
Postat av: Malin

Hej, vad har du för säkerhetsväst? Storlek?? :))
Grymt bra blogg :)!!

Svar: Jag har en HL väst i strl XS adult, sedan har jag även en racesafe i strl xs adult :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-18 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0