Sista träningen

Sitter här och skriver i slowmotion. Träningen gick sjukt bra, bortsett från mina ryttarmissar så gick det verkligen bra. Hoppade fram lite innan vi hoppade en bana på ca 1.05 m. C hoppade bra, och jag red bra, hoppade vattengraven i slutet och gissa vad? Han tvekade knappt, alltså det är helt sjukt. Jag red ordentligt, men han hoppade. PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!! Jag grät typ av lycka, bääästa ponnyn.

Efter det fick man höja till valfri höjd, så jag hoppade en bana på 120cm. De flesta hinderna låg på 120 (jag mätte;)). Några få låg på 115cm. Vi hoppade ett och två superbra, sedan fick jag aldrig tillbaka honom ordentligt på  3an som var en vattenmatta så jag trodde han skulle stanna, men han hoppade. Seriöst han kollar knappt på dom längre, han räddar mig i ALLA lägen. Hoppade om från början och hoppade nästan hela banan felfritt. Näst,näst sista hindret rider jag kasst på igen och trillar av. Fick ett stopp på det efter sedan kom vi igen och hoppade resten av banan. Det kanske inte låter superbra men jag vet precis vad jag gjorde för fel och jag vet att jag hade kunnat göra det mycket bättre om jag bara hade koncentrerat mig. Chuckis var i alla fall helt outstanding, han har verkligen blivit en ponny nu. Han räddar mig, han är BÄST. Jag är missnöjd med min ridning på vissa hinder, men samtidigt var det bra att Stefan såg det för han hjälpte mig så mycket. Nu känner jag mig 1000 ggr säkrare och det kommer gå så mycket bättre nästa gång.

Jag har fortfarande inte bestämt höjd tills imorgon, antingen 1.10 eller 1.20, beror på hur mitt finger känns.(Gjorde det illa när jag trillade av)
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla roligt Carro !! Äntligen !! Nu är det DU & CHUCK !
Kram och hoppas dina blessyrer läker snabbare än snabbt !
Kram P

Svar: Jag är verkligen lycklig nu. Jag och Chuck får lite vila när vi kommer hem så vi ska nog läka snabbare än snabbast! :DKram
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-28 @ 17:26:27
Postat av: Emelie Boberg

Vad fin din hoppsits har blivit!!! :D

2013-06-28 @ 18:13:50
Postat av: Anna

Gud vilken otroligt bra hoppsits du har fått!!

2013-06-28 @ 22:49:14
Postat av: Annika

Så fin häst :D

2013-07-03 @ 13:22:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Charlotte Andersson

Första fotot var ascoolt :) Supersöt ponny!

2013-07-03 @ 13:22:52
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: jasmin

Gud vilka häftiga bilder!! Duktig du är!! :)

2013-07-03 @ 13:29:14
URL: http://stereolove.blogg.se/
Postat av: Alva Carlbom - fotoblogg

Vilken fin häst! :)

2013-07-03 @ 13:30:54
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0