Skämt ut mig för resten av livet, japp.

Haha, rubriken förklarar lite av dagen.
Jag tänker ta resultaten i ett annat inlägg även om jag avslöjar väldigt mycket här också. Jag var felfri i LAn och hade en bra runda fram till sista hindret. Och jag hade faktiskt inte tänkt så mycket på att jag skulle nolla idag men man kan helt enkelt inte motså när man har ett jäkla hinder kvar och vilja sätta nollan.
Dock så rev vi det, ganska ordentligt och jag brister ut ett stort NEJ. Alltså jag blev chockad själv över att jag gjorde det, haha. Kunde inte styra det typ. 
Så jag kan säga så att det var inte ett enkelt NEJ, utan jag skrek verkligen. Lät som jag var döende.. SÅ PINSAMT!

Efteråt insåg jag vad jag hade gjort och började typ skratta, kunde inte kolla på publiken efteråt när jag skulle gå ut, hur pinsamt som helst. Kommer skratta åt det i 15 år.. HAHA. 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, jag har gjort likadant flera gånger!

2013-06-01 @ 21:16:18
URL: http://sarahgotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0