Snabbt hej

Var uppe i stallet med mamma och kom nyss hem. Innan stallet blev jag klar med mitt mediaprojekt och nu ska jag sätta mig och jobba på engelskaredovisningen. Svenskan skulle vara klar på onsdag så om jag får tid över börjar jag idag. Annars fixar jag det imorgon när Chuck ändå ska vila.

Idag fick i alla fall Chuckis gå på lina, det händes inte så ofta men idag så. Longerade först fram honom utan inspänning, sedan satte jag på gummiband väldigt löst för att få honom söka sig neråt. Väl där nere hänger dom och glappar, men det är som att när dom är på vet han att han ska jobba. Han var riktigt fin, jobbade på med bakbenen och var avslappad. Det var så häftigt att se honom utan ryttare och sadel. Senast han longerades var nog 2 månader sen och på den korta tiden har han förändrats något enormt i kroppen. Så verkligen, både bra och roligt!

Nu ska jag plugga fram till middagen - efter kommer det bildbomb från träningen och sedan fortsätter plugget.


Gammal print från en film när jag och Tina tömkörde honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0