Svar del 3

Är målet SM till nästa år? 
Mitt mål med C har sedan dag 1 varit att tävla SM. Men det har varit mycket mer jobb med denna ponnyn än vad jag någonsin kunde räkna ut. Jag hade verkligen hoppats på att hinna kvala msvb i våras men eftersom jag fortfarande inte är kvalad och jag ser alla mina chanser rinna ut i sanden så känns allting ganska meningslöst. Om jag överhuvudtaget skulle kunna starta SM skulle det hända på något extremt sjukt sätt. Hade jag varit 16 i år hade SM inte varit så långt borta, men nu är jag 17 och det är lite synd.

Hur ser dina storhäst planer ut?
Har ingen aning än..

Varför rider du inte med martingal på Chuck? 
Vi tycker att han hoppar bättre genom kroppen utan martingal, även om han är jobbigare mellan hinderna så tycker jag att det är värt det.

Om du hade fått ett erbjudande om att äga en stor häst som har gått de allra högsta klasserna i både dressyr och hoppning och var superfin helt gratis men var då tvungen att sälja Chuck, hade du gjort det då?
Jag vet inte faktiskt, jag hade gett hästen en chans men hade den inte passat mig som handen i handsken så hade jag behållt C. Jag tror jag hade behållt honom ändån för på beskrivningen låter det inte alls som min typ av häst.
 

Om du hade fått hetat vilket för och efternamn du ville, vad hade du hetat då?
Har ingen aning, efternamn har jag ingeeeen som helst aning om, förnamn - vad som helst utom Caroline. Haha, nej men jag är ändå helt okej nöjd med mitt namn.

Har du sporrar på Chuck?
Förut hade jag det näst intill varje ridpass, men de senaste månaderna har jag inte ridit med det alls.

Varför sålde du Dusty?
För att jag inte klarade av honom..

Kommer du köpa en annan här efter Chuck? Storhäst/ponny?
Jag vet inte än, ingen aning.

Skulle du köpt Dusty om han var till salu, och du hade tid och pengar?
Han är till salu och ja, hade jag haft pengar hade jag inte tvekat en sekund.

Vad är din största önskan? 
Jag vet inte om det är någon önskan på det sättet, men att min familj och mina närmaste vänner alltid kommer få vara friska och leva ett bra liv.

Vilken sak vill du helst köpa just nu? 
Gold Dust, om det inte räknas som en sak så vet jag inte.. En ny telefon kanske?

Vad var set senaste du köpte?
Senaste saken jag betalade för va kinamat.. haha

Har du någon pojkvän? 
Nepp

Är du kär i någon?
Skulle inte påstå det, haha 

Är ditt mål SM? 
Jag kommer alltid sikta dit, sen får vi se vart vi hamnar.

Tror du att du kommer va med i SM?
Nej..
 
Har du ridit på Oprah eller Picasso? (Linn strelins hästar) 
Nej, hade dock varit superroligt att åka till Linn någon gång

Har du någon gång vart på Trollhättans fältrittklubb?
Nej
 

Kan inte du tävla på tfrk någon gång? ( i Trollhättan ) 
Oj, trollhättan ligger väääldigt långt bort så tror inte det kommer hända..

Har du vart i Trollhättan nån gång? 
Tror inte det..

Ska du till Öland i sommar? 
Är på Öland varje sommar, har stuga där, så ja :)

Hur många pojkvänner har du haft? 
Jadu, ingen seriös skulle jag nog säga.

Hur ser du dig själv om 10 år?
Levande, någonstans i världen. Alltså, verlkigen INGEN aning..

När är nästa meeting du ska på? 
Vet inte ännu, nästa meeting är superhelgen, men jag bor ju hemma så, ja

Hur är Flex att rida? 
Den ända gången jag red honom var han riktigt rolig, han var riktigt sådär "carro-häst" att rida. Svårt att förklara, men helt klart välriden och rolig.

Mål med Chuck? 
Starta msva

Om du fick chansen att köpa Dusty skulle du tagit den? 
Om jag hade haft pengar, JA.

Senaste förhållandet?
Jag var typ 12 bast..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga (skriva) att jag tycker du verkar vara en väldigt ärlig och öppen person! Det är så himla härligt att du bara skriver rakt ut: Jag klarade inte av honom! PUNKT. eller: Vi satt inte nollan idag IGEN och jag idag ångrar jag så in i helvete att jag köpte denna ponnyjäveln och jag red som en kratta..
Du försöker helt enkelt inte dölja nånting eller bortförklarar allt som många andra bloggare/icke bloggare gör! Tycker att du är sååå grym :)

Svar: Vad roligt att höra, det känns som att jag inte vill ljuga och ta bort en massa saker. ingen är perfekt och man måste våga visa det för allmänheten.Jag blir jätteglad av att höra detta, KRAM på dig!
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-12 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0