Tomorrow

Ja, det här blir sista inlägget för idag. Jag ska gå och lägga mig alldeles strax och hoppas på att jag får en roligare morgon imon. Är dessutom väldigt trött efter dagen så sömn är just vad jag behöver.
Jag ska kolla på sista PLL avsnittet i säsong 3 först, har sett det några gånger men ska friska upp minnet för på tisdag släpps säsong 4. 

Imorgon rider jag en LA som är första klassen på dagen. Jag kommer ha i princip samma outfit som idag, dock mitt vit/röda HL schabrak istället. Och så tänkte jag sätta på det röda pannbandet som jag aldrig hade idag. Hiss eller diss?
Foto: johannagrant.se

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Agnes

Men gud, var finns 3e säsongen? ^^ Bara sett 1an och är helt fast, måste ju se de andra ;)Typ lite efter...

2013-06-08 @ 20:14:45
URL: http://agnesahlgren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0