Träningen igår

Red först ett markarbetespass på förmiddagen för Royne, det gick helt okej faktiskt. Chuckis lyssnade bra osv.
Sedan på eftermiddagen så fick vi skritta bort till hans ridhus för att ha hoppträning där och det gick typ åt helvete. Han var sjukt taggad, stissig och visste knappt ut eller in. Hoppade på stället, sparkade, tittade och ja ALLT som han kan. Fick inte riktigt den hjälp jag tykte jag behövde så när han hoppade en bana helt okej så valde jag att sluta. Ville inte stressa upp honom mer. 

NU är lägret iväg och ska bada med hästarna, det är svinkallt så jag och Kajsa stannade hemma. I eftermiddag är det terräng, får se om jag lånar en AW-häst eller avstår helt. Är ganska blött och halt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0