Varit nere på botten och vänt

Jag ska inte säga förlåt igen för dålig uppdatering. Jag hade en hemsk dag igår, inget att göra något åt. Kändes verkligen som att jag var nere på botten. Det kan inte bli sämre än så helt enkelt, men det vänder också såklart. Så ja, det är helt enkelt därför bloggen fått lida. Jag orkade inte lägga energi på den igår.

I alla fall, Chuck gick inte alls bra igår trots att jag kämpade för kung och fosterland. Jag red i nästan 90 minuter och inte fasen skulle han ge med sig. Det funkade helt enkelt inte. På kvällen släppte jag allt och sov hos Alvida! Följde med henne och hennes ponny på tävlingsdebut idag. Eller pay and jump, men hennes ponny är bara 4 år så det är första gången. Jag tycker det gick jättebra, men vill ni veta mer får ni kolla in på hennes blogg!

Idag hoppades jag på ett bättre pass på C, men inte det. Gick käpprätt åt skogen idag också. BLÄ.

Det är ungefär så det varit dom senaste 24 timmarna. Nu ska jag duscha innan det är middagstime. Sedan ska jag faktiskt uppdatera bloggen lite - hör och häpna. Efter det ska jag bara deppa - tonight i feel small. 
Dessutom ha min mobil typ pajjat. Inget är med mig.
Alvida och Rabat får stå för bilden. En riktigt liten stjärna till ponny - kommer bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0