Vart ska jag börja?

Det finns filmer, bilder, saker att berätt osv osv. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja? Mitt liv är fullt upp just nu och jag kommer inte ha många sekunder lediga denna sommaren. Precis som jag vill ha det.

Kan börja med att säga att Lidköping blev ändrat, jag åker redan på tisdag. Sedan åker vi till Göteborg på fredag och sedan åker jag från Göteborg och hem hit. Sedan är det falsterbo veckan efter och då åker jag och mamma troligtvis ner dit bara över dagen på torsdag. Blir så jäkla mycket pengar om vi ska bo över, redan slösat hela årets inkomst på bara två veckor. 

Kommer träffa Kajsa och Bianca i Lidköping, i Göteborg träffar jag troligtvis även Matilda, Kajsa, Anna och Evelina, kanske kanske Ella. Sedan i falsterbo träffar jag Matilda, bianca och Alexandra. Som det ser ut nu i alla fall! TAGGG.

Ska lista ut nu vart jag ska börja. Tror det blir bilder, är så jobbigt att skriva när man är handikappad.
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag ska också till Falsterbo på torsdagen ;)

2013-06-30 @ 20:25:04
URL: http://isabelleforsberg.wordpress.com
Postat av: Saga

Ska också dit på torsdagen! :)

2013-06-30 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0