Vila i frid

Skrev ju att jag fick ett ledset meddelande för några dagar sedan, i lördags rättare sagt. Var nere hela lördagen efter att fått veta och på söndagen åkte jag till KBF för att säga hejdå. Även om jag inte varit en del av henne på sista tiden pga att jag inte längre står där så är det jobbigt. 
Denna varelsen hade en speciel plats i mitt hjärta och det gör ont att veta att imorgon finns hon inte längre kvar i livet. Fina fina fina Freja, om man bara gav henne en chans så gav hon allt tillbaka och jag vill tacka denna häst för allt hon lärt mig. 

Går och lägger mig med tårar på kinderna. Alltid saknad, aldrig glömd - vila i frid fina du.
Tror alla bilderna är tagna utav almasfoton.blogg.se, förutom översta bilden.

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Usch, nej vad hemskt! <3

2013-06-19 @ 08:34:01
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Petra

ja hon är och kommer alltid vara ngt riktigt speciellt !! Och ni var så bra tillsammans !
Kram ♥
Lycka till i Skåne !!
/ P

2013-06-20 @ 13:03:01
Postat av: Anonym

varför avlivades hon? :/

Svar: obotlig skada..
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-23 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0