Visste ni att jag..

..hatar kycklingklubbor, tycker det är vidrigt. kan äta typ en tugga men resten är verkligen ÄCKLIGT.

..hatar att ha hästar ute på nätterna. Jag kommer alltid stå fast vid att hästar ska vara inne på nätterna. Om det är lösdrift kan jag låta de gå ute, men rids de normalt och står i ett vanligt stall så vill jag alltid ha in hästarna på natten. Dels för att de sover inte ens hälften så bra ute som inne och dels för att jag är livrädd att något djur eller sjuk männsika ska göra något mot dom.

..tycker att jag svettas mest i världen och skäms över det enormt mycket. JAG HATAR DET, men kan inte göra något åt det. 

..tappar min Iphone jättemycket. Jag håller i den ena stunden och sen bara ligger den på golvet. Vet inte hur det går till.

..kan äta hur mycket som helst, finns inget stopp. Det är alltid så att när jag ska äta med någon säger dom typ jag kommer kunna äta huur mycket som helst, sedan äter dom typ 1 potatis och 1 köttbulle. Jag kan äta enormt mycket.. haha.

 

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag vet hur det är när man svettas mycket, tror det hör till tonåren! Men prova att använda absolut-torr, det funkar för mig :)Finns att köpa på apoteket och gör så att man inte kan svettas på det stället som man använder det ;)

2013-06-16 @ 21:08:01
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Malin Westergren

Jag svettas också ganska mycket haha :( Du är inte ensam Carro ^^

2013-06-17 @ 21:36:10
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0