Design på G

Har suttit och justerat, ändrat och testat olika saker på designen nu. Har tagit vissa delar från webrider-bloggen och vissa saker härifrån som jag ändrat färgen på. Det mesta av sakerna är gjorda utav Lisa från början och de sakerna som jag fixat själv, t.ex presentationsbilderna och bloglovin-bilden har Alma fotat.

Det enda som återstår att ändra nu är det största och mest krävande.. Headern.
Som jag dessutom har noll fantasi till.. Det är inte som förr när jag satt och gjorde designer stup i kvarten utan jag har verkligen noll inspiration.
Vad jag ska göra är att kolla igenom mina bilder, hitta några jag gillar och sen får jag helt enkelt börja för att se om det blir något av det.

Men det får vänta tills imorgon, för nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Älska färgtemat du har valt till den nya designen! :D

2013-05-27 @ 13:16:48
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Matilda

Håller med tjejen ovanför, super fin färg och designen är jätte fin!
Ni är så söta tillsammans :)

2013-05-27 @ 13:19:34
URL: http://matildaholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0