Första, andra och tredje?

Jag har satt två nollor i LA. Den ena är jag riktigt stolt över och den andra klarar jag knappt av att kolla på utan att skämmas. Första nollan satte jag för snart ett år sedan och den såg ut såhär. Jag kunde inte rida på den tiden och vet egentligen inte vad jag gjorde på banan. Men ponnyn ställde upp som en gud och idag är jag väldigt glad över det.



Andra nollan ser betydligt mycket bättre ut. En runda jag är både nöjd och stolt över. Jag rider istället för att bara åka och även om jag gör lite hastiga saker ibland så rättar jag till det. Gillar denna rundan och kan kolla på den om och om igen. Exakt innanför maxtiden dessutom, hehe.



Nu väntar jag bara på att kunna publicera den sista filmen också. När det blir har jag ingen aning om, hoppas jag inte behöver vänta för länge bara. Imorgon går jag in på banan för att ha roligt - skiter i nollan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är en jättestor skillnad på din ridning på dessa två videos! Du är mycket snabbare på att själv komma tillbaka med kroppen efter hindren nu än förr, och tycker du rider mycket mer harmoniskt och följsamt. Du låter han inte springa iväg för dig heller! Allt ser mycket bättre ut Carrroo :D Ni har verkligen kämpat! Tycker det är kul att se före/efter-videor för det är en så galen förbättring :D Keep it up så kommer det gå super, och tänk hur awesome videor du kommer ha om ett år framåt och jämföra med, yaknow :D

2013-06-01 @ 01:25:06
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0