Godmorgon världen

Igår hade vi som sagt gäster här hemma. Eftersom min bror nyss fyllt år och min andra bror snart fyller år så hade vi lite kalas för dom. Dessutom fick jag en försenad present av farmor och min faster. Jag fick pengar av dom, så nu är jag väldigt nära mitt köp av animo larissa kavajen, heja heja!
Eftersom jag inte ville sitta med dom hela kvällen och äta, äta, äta så gick jag in och kollade mello. Sjukaste resultaten blev det, haha. Ärligt talat fanns det bara två bidrag som över huvudtaget var bra och det var Sverige och Danmark. De borde kommit på topp 2 båda två, men inte det inte. Grattis till Danmark i alla fall som vann.

Idag består dagen av att plugga, rida ponnyn och troligtvis har jag tänk ta en sväng förbi KBF nu på morgonkvisten. KBF har lokal dressyrtävling för häst så det lära vara lite folk där. Jag ska även lämna en sak till en person där så jag kan lika gärna ta det idag när det finns tid. Planen för idag alltså. Bloggen kommer uppdateras efter tid och ideér. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0