Klappat och klart

Äntligen har jag fått koll på alla adresser, saker och ting igen. Från och med idag hittar ni bloggen på carolinebagfeldt.se, kom ihåg det!

Jag har dessutom flyttat över alla mina följare på bloglovin till denna bloggen så nu kan ni hålla er uppdaterade där också! För er som inte följer mig på bloglovin ännu kan ni göra det HÄR.

Nu är det bara sista slutpruten, fixa designen. Det kommer inte fixas idag dock.. haha. Men inom några dagar ska det vara på plats!

Ojoj.. jag har också levt i en rosa bubbla.. haha.

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: blev supersugen på att göra det på min hjälm nu med! :D kan dock inte bestämma mig om jag vill ha med silver eller svarta stenar då min ayr8 är svart/svart..

2013-05-22 @ 22:38:58
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Beata Åkerhjelm

Hej, tycker dina headers är jätte snygga! Gör du headers till andra också? kram! :D

Svar: Det är lisacandemyr.blogg.se som har gjort min design, tror dock inte att hon säljer längre, men du kan alltid kolla in på hennes blogg :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-23 @ 19:22:09
URL: http://beatakerhjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0