Nervös tjej

Jahapp, idg är det fredag och tidigast igår fick jag reda på att jag är ledig idag. Man tackar och bugar. Dagen i ära består av PLUGG, hästen och ikväll hoppas jag att Alvida kommer och sover här. Tävlingen som jag skulle hoppa på söndag är flyttad till lördagen. Så klasserna på lördgaen och söndagen slås ihop. Alltså 6 klasser på en dag. Jag räknar med att starta runt 2-3 i första klassen och sedan andra klassen efter det. Så jag tror inte det är några större problem att Alvis sover hos mig inatt.

Vad dagen mer har att bjuda på är ett samtal till en företag. Vi har lite mejlkontakt och nu tycker dom att det ska tas över telefon. Jag är en liten nervös människa när det kommer till sånt, men någon gång måste jag ju växa ifrån det. Hoppas på det bästa i alla fall. IFALL det går som tänkt hoppas jag att kunna bjuda er på en bloggtävling framöver!

Kommentarer
Postat av: Martina Aurén

SV; Ja ok :/ Om du vill får du logga in och kolla om du kan se något fel annars :)

2013-05-31 @ 11:49:50
URL: http://martinaauren.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det här kommer säkert låta hur konstigt som helst, men igår var jag på öland för jag kollade när min syster hopptränade där. Hon var i gruppen före dig, och när det nästan var slut ser jag världens finaste ponny dyka upp mellan buskarna. Jag ser att det är du och Chuck och för mig var det så himla coolt. Jag såg Chuck med mina egna ögon för första gången och herregud vilken fin ponny du har. Ni passar så himla bra ihop! Du har varit en förebild för mig länge nu & läser din blogg varje dag. Jag ångrar mig att jag inte gick fram till dig och hälsade, men nästa gång jag ser dig kommer jag absolut göra det!
Kram :)

Svar: Nej men vad roligt! Gud vad glad jag blir, är det du som är syster med Elin? Tror hon heter så.. I alla fall, om du skrittade av hennes häst?
Jätteroligt att höra i alla fall, det gjorde mig riktigt glad! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-31 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0