Snart sommar

Nu rullar tiden på, livet rullar på, det mesta rullar på förutom skolan. Känns som jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Jag pluggar och pluggar, håller redovisningar, inlämmningar, prov och läxor men det känns ändå aldrig som att högen blir mindre. Jag glädjer mig åt att vi är lediga på tisdag nästa vecka och sedan torsdag, fredag veckan efter det och sedan är vi redan inne på avslutningsveckan. Ska verkligen jobba så mycket jag kan nu sista tiden, vill inte gå i sommarskola eller ha en massa att ta igen när jag kommer tillbaka. Jag vill bli klar nu.

Förutom detta är det mycket roligt på G. I helgen ska jag tävla på söndagen som sagt, hoppas vädret håller i sig(tävlar på gräs). Sedan veckan efter är det äntligen(!!) dags för dressyrträning för Mats, hoppas ingenting kommer ivägen denna gången, behöver hjälp. På torsdag är det även hoppträning och då ska jag hålla min plan till 100. RIDA.
Sedan kommer Sara, ska bli så roligt att träffa henne. Ni vet vissa människor har man bara ett behov av att vilja känna - hon är en av dom. Veckan efter är det tvådagars-tävling i Kalmar. På tisdagen veckan efter, den 11 juni kommer äntligen första avsnittet av nästa säsong av PLL ut. SOM jag längtat.. 
Sen är det bara en dag kvar innan sommarlooooooov!! 

Dessutom har jag bara några få hundralappar kvar till min nya kavaj, ska kolla med mamma om vi kan göra en deal att jag får låna de pengarna av henne några dagar (A).

Ja, livet rullar på helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0