SOULMATE

Remember? Alma var ju ute och fotade mig och Alvida för ett tag sedan. Jag har inte fått tummen ur röven och lagt upp dom, så nu när jag äntligen gjorde det kan jag glatt visa ännu en drös med underbara bilder. Än så länge har jag mest redigerat och lagt upp bilder på mig själv, men jag tänker fixa lite bilder på oss båda snart!
Bilderna är fotade utav Alma!

Jag ser ut som jag gör, inget att skylla på. Känns inte så roligt att sudda och hålla på bara för att få bort mitt asnikte, det förstör lixom hela bilden.

Shit vad jag suger på att redigera bilder.. haha!

Kommentarer
Postat av: Alvidis

Du får skicka mina bilder snart haha!

Svar: Jag ger dig ett usb, är sjukt många! Haha, trodde inte du ville ha dom när du inte sa något.. SORRY BABE!
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-05-24 @ 14:40:15
URL: http://alvidis.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Ännu fler superfina bilder, diggar busbilderna ;D

2013-05-24 @ 16:19:42
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0