Visste ni att..

..jag är totalt beroende av godis. Jag har ofta tänkt att nu ska jag sluta, men jag kan verkligen inte. Jag älskar godis, så gott.

..jag en gång i tiden inte alls tyckte om Nellie Berntsson, men idag måste jag höja henne till skyarna. GRYM TJEJ! #skickavidarenätkärlek

..jag kan sitta i timmar och kolla igenom denna tjejens alla olika sminkningar.

..Chuck bara är 8 år än så länge.

..jag också är beroende av mango. Kan inte leva utan mango.

..jag vill åka utomlands NU. Är sååå sugen på att dra utomlands med mina vänner NU NU NU.

..jag har väldigt svårt att ta till mig positiva saker/komplimanger etc. Eller jag kan ta in det och veta att någon tycker jag gjorde det bra osv. Men när någon säger: Gud vilken bra runda t.ex när jag kommer ut från banan så vill jag abra stänga av öronen. Hatar att få beröm.

..det är bara 25 dagar kvar tills AW.

..jag har bara 7 skoldagar kvar innan jag får sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

25 fucking dagar kvar!!!!!!!! :*

2013-05-29 @ 20:50:58
URL: http://emelieoalexandra.blogg.se
Postat av: Malin

Jag är oxå beroende av mango!! Det bästa som finns är att köpa en helt färsk, oskuren mango som man får slita bort skalet med tänderna på.. Sååå underbart :D och det där med berömmet, det är oftast svårt att ta emot beröm, men tycker du ska försöka ta emot det iaf :D

2013-05-29 @ 23:25:48
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0