BLÄ

Chuck skulle få nya skor idag, vilket var bra eftersom jag ändå var sjuk så kunde han vila. Inte för att han behöver vila, han behöver gå mer än någonsin men ibland går det inte ihop. Såklart ställde hovis in imorse och C får inte alls några nya skor ikväll. 

Istället blir det troligtvis onsdag vilket inte passar alls. Såklart går hans hälsa och så först men jag hade träning på torsdag som ja verkligen hade behövt. Om jag inte hinner rida C på onsdag innan hovis kommer så måste han vila även på onsdag. Lär inte hinna, eftersom jag slutar kvart i 5. Jag får så mycket skuldkänslor. Vi är så O-fit  vi kan bli just nu och han måste trimmas igång igen, hur ska det gå när han vilar hela tiden..

Ska ju till Göteborg i helgen för att träffa min bror och då vilar han återigen. Alltså jag får panik. Måste hitta någon som vill rida, och då menar jag rida.. inte bara luffa runt. För han måste verkligen röra på sig nu. Ska se om någon kanske kan rida honom även idag. 

Får ännu mer huvudvärk än jag nyss hade. Min lilla bebbooo..

Slutar nog med att jag rider ett lugnare pass idag, sedan vilar han onsdag och så hoppas jag att någon vill ta hand om han i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0