Chuck 4 september

Nya skor, äntligen. Jag mådde inte bra = ingen ridning. Hade ju inte tänkt rida speciellt ändån så whatever. 
Testade sadeln, vet inte riktigt, den låg inte katastrof men tror inte den låg bra heller. Ska försöka få tag på en sadelgjord så att jag kan testa sitta i den. 

Imorgon är det hoppträning, han har ju inte gått fullt ut det senaste så blir inget superansträngande, behöver mest komma igång lite bara, få lite tips osv. Skiter i hur jag mår imorgon, pallar inte detta längre, vem orkar vara sjuk?

Gick i alla fall en promenad med honom idag, tränade lite lydnad och ja. Det kallas kvalletid, älskar att UMGÅS med honom, det är det bästa som finns. Då märker man att han älskar mig, så mycket som jag älskar honom.

Nu är det sängen som väntar, har en härlig dag som väntar på mig imorgon. See u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0