Still sick

Fortfarande sjuk.. Ingen träning för mig idag inte, blir träning på torsdag som planerat istället. Dock i en annan grupp då redan någon annan fått min plats i den vanliga gruppen. Idag rider antingen jag eller mamma, får se hur jag känner mig ikväll.

Förutom feber + förkylning så har jag haft nackspärr i snart en vecka. Jag trodde det skulle gå över, men det verkar inte vilja ge sig.. Smörjer in med Voltaren varej dag och det hjälper lite men det får gärna försvinna helt.

Jag ska sova lite till, kolla med skolan om det är något jag missar och ja, allmänt försöka bli frisk. Uppdaterar som en galning gör jag ju också, nu när jag har all tid i världen :D haha
Charmigt Chuckis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snälla kan du säga vart du köte dina treton falsterbo stövlar? länka en hemsida eller något? snälla :( D

Svar: Jag köpte dom av skara hästsport när dom reade ut dom för 999 kr :D Har ingen aning om vart du kan köpa dom.. sök på google eller kolla efter dom begagnat :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-09-03 @ 08:52:11
Postat av: Anonym

Usch då, krya på dig!:)

2013-09-03 @ 09:04:31
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Malin Westergren

Jag har oxå gått å blivit sjuuuk :( Så jäkla opassande så det finns inte :( Krya på diiig och hoppas nackspärren släpper! :(

2013-09-03 @ 09:27:00
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Fanny

Testa att smörja in hästliniment där det gör ont, funkar super för mig iaf :)

2013-09-03 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0