Visste ni att...

..när jag letade häst ville jag verkligen ha en svartskäck, vi kollade på en innan men det klickade inte så när det gjorde det med Chuck blev jag överlycklig.

..nu skulle jag göra vad som helst för att få ha en brun, isabell, fux eller svart häst. Tänk att kunna ha vitt schabrak och vita lindor och det verkligen syns, sååå snyggt.

..den första webbsidan som någonsin gjordes var denna. Onödig fakta men jag tänkte bara att det kunde vara coolt att veta ;)

..jag säger förlåt gubben till Chuck minst tio ggr varje dag. Det kan vara allt från att jag råkade röra hans öra och han blev rädd till att jag lägger honom fel på ett hinder. Så fort jag tycker synd om honom typ, så säger jag alltid förlåt till han, haha.

..jag tycker regn är jättemysigt i vissa situationer, så länge jag inte måste vara ute i flera timmar så skadar det inte. Kan ta smällen att cykla 5 min i regn om det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0